Melilea Greenfield Organik sesuai untuk Siapa Saja:




1) Mereka yang sedar bahawa produk makanan yang menggunakan bahan kimia membahayakan kesihatan

2) Mereka yang ada tanda-tanda sembelit dan buasir

3) Mereka yang terlalu gemuk atau ingin melangsingkan badan, boleh dijadikan sbg makanan gantian harian dapat bantu mengurangkan berat badan tanpa kehilangan nutrien penting

4) Mereka yang lemah, lesu dan ingin menambah berat badan

5) Wanita yang mengalami nyeri dan haidnya tidak teratur

6) Wanita yang putus haid / menopause

7) Mereka yang memiliki tekanan darah tinggi dan tekanan darah rendah

8)yang memiliki kolesterol tinggi

9) Mereka yang mengidap sakit buah pinggang
10) Penderita hepatitis dan gagal fungsi hati

11) Mereka yang usus besarnya tidak normal

12) Mereka yang mengalami pengerasan pembuluh darah

13) Masalah kencing manis(amat bagus sekali ditabur dgn serbuk organik di tempat kudis dan luka)

14) Masalah kulit

15) Masalah nyeri tulang

16) Masalah sendi

17) Flek dan jerawat
18) Masalah batu karang

19) Pengidap tumor

20) Pengidap kanser

21) Pengidap varises
22) Penderita epilepsy

23) Penderita impotent

24) Mereka yang berumur 40 tahun ke atas, tetap ingin cantik jelita, segar sepanjang hari dan awet muda

25) Mereka yang ingin memperbaiki kondisi tubuh dan sedar akan detoksifikasi dan penjagaan kesihatan yang baik

26) Sesuai dan selamat diambil oleh orang yang ingin untuk mengandung, ibu yang sedang mengandung dan ibu yang sedang menyusukan bayi.



Tiga Fungsi Utama MELILEA GREENFIELD ORGANIK
(versi indon sikit)


Fungsi Makanan Organik:


Melilea Greenfield Organik adalah makanan alami yang dibuat dari 31 jenis sayuran, buah-buahan dan biji-bijian. Semua bahan tersebut dihancurkan dan dijadikan serbuk pada suhu rencah tanpa kelembaban dengan teknologi tinggi. Makanan organik ini dirumuskan secara khusus oleh beberapa pakar pengobatan alamiah berdasarkan keperluan sel-sel manusia mengikuti kadar-kadar tertentu, untuk memberi bekal zat seimbang kepada berbagai organ tubuh. Produk ini mengandung 4(empat)jenis herba yang berfungsi untuk membuang toksin serta membersihkan saluran usus kita.



Fungsi Naturopati:


Kita telah mengetahui bahwa penyebab utama penyakit itu adalah pengumpulan toksin dalam tubuh kita. Oleh karena itu, pembuangan toksin dari tubuh kita merupakan aspek penting dalam dunia pengobatan alamiah. Produk Melilea Greenfield Organik ini dibuat dengan ramuan khusus yang dapat membuang toksin dari tubuh kita. Siapa saja yang memakan produk ini selama 3 hari berturut-turut, (dengan izin-Nya), orang tersebut akan mengalami pembersihan organ bahagian dalam secara menyeluruh. Naturopathy adalah amalan perubatan yg berusaha memperbaiki kesihatan menerusi daya kesembuhan tubuh pesakit sendiri dan applikasi remedi semulajadi. Semua saluran termasuk pemakanan dan pelbagai kaedah rawatan alternatif digunakan bg mencapai tujuan tersebut. Istilah "naturopathy" mula di perkenalkan oleh Benedict Lust. Majoriti ahli naturopathy mengaggap kaedah mereka sbg pelengkap kpd perubatan konvensional/moden.


Fungsi Penyembuhan Alami:


Kenyataan mengatakan bahwa obat yang terbaik adalah makanan, terutama makanan organik. Melilea Greenfield Organik memiliki prinsip pengobatan modern yang memadukan unsur pembuangan toksin serta manfaat Makanan Organik untuk menggalakkan penyembuhan alami Melilea Greenfield Organic Nutrition and Revitalex Ialah makanan organik yang di anugerahkan denganpenghargaan "pencemaran sifar" 5 bintang. Ia merupakan pengganti khasiat makanan.Ia tidak boleh memulihkan penyakit TETAPI menyediakan nutrien untuk menjaga kesihatan. Ia diperbuat daripada lebih 31 jenis sayuran organik, buah-buahan organik dan bijirin emas organik. Hasil tanaman ini kemudiannya dihancurkan menjadi serbuk dibawah keadaan suhu rendah tanpa kelembapan. Melilea Greenfield dirumus khas oleh beberapa pakar semulajadi berdasarkan keperluan sel-sel manusia mengikut kadar tertentu, untuk membekalkan zat seimbang kepada pelbagai organ badan. Anda dapat mengembalikan kesihatan kerana kebolehan pemulihan semula jadi tersendiri. Kebolehan pemulihan semula jadi ini berpunca daripada makanan berkhasiat yang bebas daripada racun, ubat serangga dan campuran kimia.


Ingredients and specifications :


Blond grain mix 22.67%
oat bran 11.40%

spirulina 9.71%

carrot 9.69%

spinach 6.75%

celery 4.24%

spices 4.12%

kelp 3.95%

swiss chard 3.89%
watercress 3.69%

papaya enzim 3.46%

hidrolized soy protin 3.24%

kale 3.19%

dulse 2.75%

ginger 2.62%

soy protin 2.46%

parsley 2.17%



*untuk maklumat lanjut SILA BEKUNJUNG KE BILIK 119 MAWAR!!!

0 comments: